II JORNADA ALMANZORA COMPARTE

20170524

El proper 1 de juny a Fines (Almeria) se celebra la II Jornada sobre coneixement compartit, Almanzora Comparte. Esteu tots convidats.

En aquesta edició tindrem l’oportunitat d’aprofundir més sobre la compartició de coneixement en totes les seves expressions i sobre els seus beneficis. En institucions públiques, en centres educatius i en iniciatives ciutadanes, s’aprèn i es comparteix què s’ha après.

L’edició anterior va reunir emprenedors i innovadors relacionats amb diferents aspectes de l’aprenentatge col·laboratiu: Dolors Reig, Jesús Martínez, Emilio del Àguila, Sergio Gómez i Fabián Martín. Tots ells, a més, vinculats amb la província d’Almeria d’alguna manera. Per a aquesta ocasió, hem ampliat el radi d’influència a les veïnes províncies de Granada i Múrcia representades pels professors Pablo Lara (UOC) i Mario Pérez-Montoro (UB) i per Francisco Saavedra de l’Escola de Formació d’Administració Pública de Múrcia.

La jornada – que pretén promoure i difondre la necessitat de canvi cap a una cultura de compartir coneixement i intercanviar experiències – té un marcat enfocament pràctic i està dividida en tres blocs principals. En primer lloc, un diàleg entre dos professors amb una llarga trajectòria en investigació i docència sobre aquests temes, i que reflexionessin i aprofundiran sobre els conceptes relacionats amb la gestió de la informació i la gestió del coneixement. En segon lloc, el panell d’institucions i empreses, on s’intercanviaran experiències de diferents sectors i des de diferents punts de vista en funció de les característiques i les necessitats de cada organització. I, en tercer lloc, una xerrada sobre tendències i iniciatives emprenedores entorn a l’aprenentatge i l’entreteniment.

Organitzada per la Universitat Oberta de Catalunya, Almanzora Comparte compte amb el suport i la col·laboració de diverses institucions i empreses com la Junta de Andalucia, l’Ajuntament de Fines, la Mancomunitat de Municipis de l’Almanzora, la Diputación de Almería, Embutidos Penya-Cruz y aceite Valle de l’Almanzora.

La inscripció és limitada, però cal inscribir-se, per aforament limitat.

Informació facilitada per Sandra Sanz

This entry was posted in Notícies. Bookmark the permalink.