Estudiants del Grau en Informació visiten TV3

20170405-tv3

Com és habitual des de fa gairebé una dècada, un dissabte d’abril ens desplacem a les instal•lacions de Televisió de Catalunya, a Sant Joan Despí, per visitar el Departament de Documentació, amb estudiants del Grau d’Informació i Documentació de la Universitat Oberta de Catalunya.

La primera part de la sessió va ser una presentació del Departament, des dels inicis a l’actualitat. Una part rellevant de la presentació va ser Digition, l’eina que gestiona tota la documentació audiovisual tant de TVC com de Catalunya Ràdio.

Posteriorment vam veure un breu documental del funcionament del plató dels informatius, pioner a Europa pel complex sistema de sensors i prestacions de realitat virtual.

Per acabar la jornada vam veure la resta de departaments, passant per la redacció d’informatius i el plató d’esports.

Aquesta visita resulta d’interès per poder veure de manera molt pràctica l’aplicació dels coneixements adquirits en el Grau d’Informació i Documentació en un entorn professional complet.

Agraïm al Departament de Documentació de Tv3 que un any més ens així compartit la seva feina.

L’any que ve tornarem amb noves promocions d’estudiants!

Informació facilitada per Candela Ollé

This entry was posted in Notícies. Bookmark the permalink.