La biblioteca de la UOC a la Universitat de Cardiff

20161222-1

La biblioteca virtual de la UOC, com a líder en recursos d’aprenentatge, ha impartit un taller a la Universitat de Cardiff sobre la gestió d’aquests recursos. Es confirma doncs el lideratge i la posició de la nostra biblioteca com referent internacional.

Gema Santos va ser la responsable d’impartir un taller en línia al personal de la Universitat de Cardiff sobre la gestió de recursos d’aprenentatge i la provisió de serveis de suport a la docència.

La biblioteca a més de donar suport al professorat en la cerca de recursos, y la preparació de dossiers temàtics per a les nostres assignatures, ofereix amplis serveis als estudiants tant de grau i màsters com de doctorat. A més d’ocupar-se del repositori en obert O2, de la gestió de l’amplia col•lecció bibliogràfica, i dels préstecs, la biblioteca obté els documents que no estan en el nostre catàleg i que li sol•licitem, recull els nostres suggeriments sobre recursos que són d’interès i contínuament fa vídeos formatius sobre gestió de la informació, usos de bases de dades o com citar recursos electrònics, entre d’altres.

Aprofitem l’ocasió per donar les gràcies als companys de biblioteca per tots els seus serveis – a l’estudiant, al professorat i al personal de gestió – per tal de que el nostre coneixement continuï creixent.

Informació facilitada per Montserrat Garcia Alsina

This entry was posted in Notícies. Bookmark the permalink.