Taula rodona: La documentació en productes audiovisuals

cete-documentalista1

Els professionals de la documentació estan especialitzats en gestionar, conservar, recuperar i generar productes audiovisuals, així como també en resoldre totes les necessitats de documentació que requereix una producció audiovisual televisiva o cinematogràfica, per exemple, localitzant imatges en arxius audiovisuals. L’evolució de la gestió dels continguts audiovisuals necessita professionals amb formació altament especialitzada, que puguin donar resposta a les actuals necessitats de documentació d’un producte audiovisual.

Per tal de aprofundir, debatre sobre això i conèixer la importància de la documentació en cinema i televisió parlarem amb:

• Elena de la Cuadra Colmenares, professora de la Universidad Complutense de Madrid, i que ha treballat en documentació i producció de cinema i televisió;
  • Mabel Giménez Rayo, coordinadora de Documentació d’Accenture Outsourcing Services per a Antena 3 TV
  • Iris López de Solís, documentalista en els Serveis Informatius de RTVE i film researcher en produccions de cinema i televisió.

Reserveu-ho en la agenda:

Quan: Dimarts, dia 20 de setembre, 18:00h

On: Seu UOC, Madrid. Plaza de las Cortes, 4

Aquest acte compte amb la col.laboració de SEDIC i UOC Alumni.

Per tal de gestionar l’aforament, agraïm inscripció prèvia

Informació facilitada per Candela Ollé

This entry was posted in Notícies. Bookmark the permalink.