Jornada docent a la UOC

Jornada_UOC
Aquest dissabte, 12 de desembre, l’equip de gestió y de docents -professors, consultors i tutors – de tots els Estudis de la Universitat Oberta de Catalunya ens hem reunit per compartir els reptes de futur i les vies per afrontar-los.

En la sessió plenària hem parlat dels eixos en que es basa el pla estratègic de la UOC, de les tasques realitzades per l’equip de govern i de les accions dissenyades per al futur.

Posteriorment, en la reunió dels nostres Estudis hi ha hagut tres temes centrals: l’acompanyament a l’estudiant al llarg dels estudis on les accions de feedback són claus; les noticies sobre el pas dels graus de 4 anys a 3, i els canals de comunicació amb l’entorn i entre la comunitat UOC, on la comunitat Alumni és un canal important.

En l’horitzó de l’adaptació encara hi ha decisions a adoptar i estem atents a les decisions dels responsables nacionals en l’àmbit de les universitats. Independentment de les decisions que es prenguin en el marc de la legislació universitària, la UOC posarà en el centre de les seves accions els interessos dels estudiants, tenint en compte les necessitats del mercat laboral.

Els canals de comunicació de la UOC amb l’entorn i la comunitat UOC són:

Twitter: @uocinfocom
Comunitat UOC dels Estudis (estudiants, graduats i profesorat
Storify
COMeIN Revista dels Estudis ECIC
Docublog

Informació subministrada per Montserrat Garcia

This entry was posted in Explora la UOC, Gestió acadèmica, Informacions diverses, Notícies. Bookmark the permalink.