Projecte de recerca de la UOC amb l’OCLC: Digital Visitors and Residents

IMG_2097

El grup de recerca KIMO (Knowledge and Information Management in Organizations) amb l’OCLC (Online Computer Library Center) dels EEUU estan duent a terme el projecte de recerca “Digital Visitors and Residents”.

El projecte té com a objectiu investigar com estudiants, professors i investigadors empren les tecnologies i els espais digitals per al seu aprenentatge.

Els resultats del projecte permetran conèixer quines motivacions fan que els usuaris es vinculin amb determinades tecnologies, espais i recursos en el seu context acadèmic. El projecte “Digital Visitors and Residents” ja s’ha dut a terme a EEUU (juntament amb la Universitat d’Oxford) i la recerca feta a la UOC permetrà fer una anàlisi comparativa. El valor afegit del projecte fet a la UOC és la incorporació d’una nova variable: replicar el projecte en un entorn completament en línia.

Aquesta setmana las investigadoras Dra. Lynn Silipigni Connaway i Dra. Tita van der Werf, de l’OCLC, han visitat la UOC. Juntament amb els professors Agustí Canals i Eva Ortoll, dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació, les esmentades investigadores han estat realitzant entrevistes a estudiants, professors i consultors com a part del treball de camp del projecte.

Per més informació podeu consultar la pàgina web del projecte:

Informació facilitada per Eva Ortoll

This entry was posted in Informacions diverses, Notícies, Recerca, Relacions institucionals and tagged , , . Bookmark the permalink.