Intel·ligència per a crear riquesa a les regions

inti
Del 21 al 24 d’octubre va tenir lloc a Ouarzazate (Marroc) la 14a. conferència internacional anual d’intel•ligència territorial, organitzada per la Université Ibn Zohr d’Agadir (Maroc) i Université de Franche-Comté. El tema central de la conferència va ser “El desenvolupament durable dels territoris vulnerables.

Es van reunir experts de diferents universitats d’Europa, Africa, i Amèrica per a presentar els projectes en els que cadascun d’ells està treballant. Tots els projectes tenen en comú la recollida d’informació per a conèixer les necessitats de zones concretes, com a base per al disseny d’accions conduents a la millora de les condicions de vida de la població i la creació de riquesa sostenible dels territoris.

En aquesta conferència la UOC va estar present. Les professores dels Estudis de Ciències de la Informació i Comunicació Eva Ortoll i Montserrat Garcia-Alsina varen exposar la comunicació Knowledge maps and knowledge management for territorial innovation in Monteria (Colombia). Aquesta comunicació descriu els avenços del projecte que KIMO està duent a terme amb la Universitat Pontificia Bolivariana (Colombia). Aquest projecte té com a objectiu identificar el coneixement generat i necessari en les organitzacions que treballen en la ciutat de Monteria en tres sectors: turisme, ramaderia i agricultura.

Informació facilitada per: Eva Ortoll i Montserrat Garcia-Alsina

This entry was posted in Congressos. Bookmark the permalink.