Dades de recerca en obert

openaccess-1
Els propers 20-22 d’octubre tindrà lloc a València la 2ª edició del Workshop on Research and Open Data.

Aquesta Jornada està organitzada per l’ETSINF (Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica) de la Universitat Politècnica de València amb l’ajut del MINECO (Ministeri d’Economia i Competitivdiad, a través del projecte DATASEA.

Aquestes jornades reuneixen professionals destacats per tractar, analitzar, debatre i compartir experiències sobre la promoció i transferència del coneixement, ciència oberta i la revolució de les dades.

El primer dia està dedicat a dades obertes, on es tractaran temes com la seva visualització i anàlisi. Els ponents seran: Jorge Morato l’exposició del qual versarà sobre la convergència de la web semàntica amb el big data; Norberto Mazón que impartirà un taller sobre integració de dades amb Pentaho Data Integration; i finalment Mario Pérez Montoro tractarà el tema de visualització.

El segon dia està dedicat a OpenScience i dades de recerca, amb dos ponents: Hugo Pibernat, el datascientist de KING, l’empresa de Candy i Alexandre López-Borrull amb qüestions de les pràctiques ètiques en OpenScience.

El congrés es tancarà amb una taula rodona on participaran tots els grups de recerca per debatre sobre dades en obert i el seu futur

La Jornada és gratuïta, però per temes organitzatius és necessària la inscripció a través d’aquest formulari (termini màxim: dilluns 19 octubre)

Informació subministrada per Alex López

This entry was posted in Congressos. Bookmark the permalink.