Vols explicar què és gestionar la informació?

ischools
i-Schools ha organitzat un concurs de vídeos la temàtica dels quals ha de ser la promoció tant d’estudiar en una i-school com del mateix camp de la informació.

La convocatòria està adreçada tant als seus membres (estudiants, graduats i treballadors) com al públic en general.

i-Schools és la xarxa internacional de centres d’educació superior que imparteixen graus en l’àmbit de la gestió de la informació. Els Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació formen part d’aquesta xarxa.

Hi ha diversos premis per als autors dels vídeos més impactants. El guanyador rebrà 5.000$, el segon premi està dotat de 2.500$, i el tercer finalista rebrà 1.000$. Els següents altres cinc finalistes també tindran un premi de 1.000$ com suport per assistir a la iConference de 2016, que tindrà lloc a Filadelfia (USA).

El període per lliurar els vídeos finalitza el 30 de novembre.

Tots els que us animeu a participar podeu lliurar les vostres propostes en línia. /

Més informació la podeu trobar a la pàgina web de la xarxa i-schools.

Informació facilitada per Josep Cobarsí.

This entry was posted in Congressos, Notícies. Bookmark the permalink.