Estada de recerca a la Universitat de Tallin (Estònia)

Nuria_Tallin-FOTO-RETALLADA-reduida La professora Núria Ferran va realitzar una estada a la Universitat de Tallin gràcies a un ajut Erasmus per Personal Universitari.

Durant l’estada, Nuria Ferran va realitzar diferents activitats de recerca i docència. Entre aquestes, va impartir un seminari al programa de doctorat de Gestió de la Informació, on va exposar una investigació portada a terme junt amb Javier Guallar (UOC) i Ernest Abadal (UB). Aquesta recerca analitza els mètodes i tècniques de recerca exposats en els articles publicats a les set revistes acadèmiques de l’Estat espanyol indexades a Web of Science (Thomson) o SCOPUS (Elsevier) durant els anys 2012-14. Els doctorands assistents al seminari eren de la Universitat de Tallin, de la Universitat de Parma i de la Universitat d’Oslo, ja que el programa es realitza a nivell internacional. Nuria_Tallin-TRANSP-reduida

Alhora, la professora va participar en el primer seminari de recerca del curs, impartit per investigadors i professors de la Facultat de Tecnologies de la Informació (Ciències de la Informació i Informàtica) per presentar la recerca que està realitzant sobre ciència ciutadana. Aquesta investigació es podrà consultar en format article el mes de novembre a: Ferran-Ferrer, Núria (2015). “Volunteer participation in citizen science projects”. El profesional de la información, v. 24, n. 6 (in press).

Informació facilitada per Nuria Ferran.

This entry was posted in Informacions diverses, Notícies, Persones and tagged . Bookmark the permalink.