Benvinguda del Director de Programa en el nou curs!

grauinfo

Benvolguts/des estudiants,

Engeguem a la UOC un nou semestre del grau d’Informació i Documentació, i del segon cicle de Documentació. Per a alguns és l’inici dels vostres estudis, altres comenceu un semestre més del vostre itinerari acadèmic.

A tot vosaltres us dono la benvinguda en nom dels equips acadèmics i de gestió que s’ocupen de les nostres titulacions. Tots restem a la vostra disposició, i de manera molt directa els consultors de les respectives assignatures i els tutors.

La nostra comunitat acadèmica inicia el seu recorregut en 1999, amb el segon cicle de Documentació, i des de 2009 s’imparteix el grau d’Informació i Documentació. Des de llavors més de 2.000 estudiants s’han titulat a la UOC en aquest àmbit, essent titulació de referència a l’Estat espanyol per nombre d’estudiants. En 2013 vam ingressar a la xarxa Information Schools, que agrupa a les facultats més rellevants d’arreu del mon en el nostre àmbit de coneixement.

Els nostres equips i el nostre bagatge estan a la vostra disposició.

Tingueu present els següents recursos per a mantenir-vos al dia de l’activitat de la nostra comunitat acadèmica i àmbit de coneixement.

Cordialment

Josep Cobarsí Morales
Director del grau d’Informació i Documentació UOC
Director de la llicenciatura de Documentació (segon cicle) UOC

This entry was posted in Gestió acadèmica, Notícies, titulacions. Bookmark the permalink.