Feliç aniversari Què llegeixes

QuèllegeixesJa fa deu anys que va néixer un fòrum a la comunitat UOC, Llibres per llegir, un lloc on els lectors compartien lectures i recomanaven llibres. Amb el temps, i després de guanyar un certamen d’idees a la mateixa universitat, un parell d’estudiants van decidir sortir del campus i obrir el fòrum, amb el suport de la UOC; a la societat amb un web anomenat www.llibresperllegir.cat. Passats un parell d’anys aquesta pàgina va servir de suport tecnològic a www.quellegeixes.cat, el fòrum de lectors de la Institució Catalana de les Lletres, una entitat autònoma del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya Generalitat de Catalunya. Llibresperllegir.cat desapareixia com a tal i es fusionava amb Quellegeixes.cat sota el paraigua de la ILC, esdevenint la comunitat de referència de lectors al nostre país, amb més de 20.000 lectors registrats a les tres franges (adults, joves i nens).

La responsable d’aquest projecte és l’Ester F. Matalí, membre del Consell Alumni i llicenciada en filologia catalana per la UOC. Actualment està cursant, també a la casa, el màster de gestió cultural de recerca.

Informació elaborada per Ester F. Matalí, membre del Consell Alumni UOC.

This entry was posted in Explora la UOC, Informacions diverses, Notícies. Bookmark the permalink.