Representants al Consell d’Universitat i d’Estudiants 2015-2018

voteEl passat 9 de juny van fer-se públics els resultats de les votacions al Consell d’Universitat i al Consell d’Estudiants 2015-2018.

La participació de professorat i membres de gestió dels Estudis va ser exitosa, i finalment els representants de professorat són: Jordi Sánchez Navarro, 49 vots, Grau Comunicació; Sandra Sanz Martos, 32 vots, Grau Informació; Àlex López Borrull, 30 vots, Grau Informació i Sandra Vilajoana Alejandre, 29 vots, Grau Comunicació.

De l’equip de gestió: Roser Nadal Renau, 85 vots, Grau Comunicació i Meritxell Martínez Fradera, 38 vots, Grau Informació.

Pel que fa els estudiants els representants seran: Marc Viver Montero, 100 vots, Grau de Comunicació; Montserrat Sánchez Carrillo, 76 vots, Grau de Comunicació i Lídia Simón Origoni, 48 vots, Grau de Comunicació 48.

Des del Docublog donem l’enhorabona tant als que van presentar candidatura com als que seran els nostres representants.

This entry was posted in Gestió acadèmica, Informacions diverses, Notícies, Persones. Bookmark the permalink.