Quartes Jornades sobre Gestió de la Informació Científica

imatge-març15Els dies 21 i 22 de maig tindran lloc les quartes Jornades sobre Gestió de la Informació Científica (http://blogs.iec.cat/sct/2015/03/24/quartes-jornades-sobre-gestio-de-la-informacio-cientifica-jgic-2015-2/) a la Sala Prat de la Riba de l’Institut d’Estudis Catalans.

El principal objectiu de les jornades és debatre de quina manera es poden presentar i posar en contacte iniciatives relacionades amb la tecnologia i els agents de la informació científica. Així mateix, volen esdevenir un marc per a posar en comú la col·laboració en l’àmbit de la informació científica, més enllà de les àrees en què aquesta col·laboració ja està consolidada.

En aquestes jornades es parlarà de mètriques 2.0, transferència tecnològica i lideratge. Així mateix, es faràn ressò de com ha de ser la cura de continguts en l’àmbit de les biblioteques acadèmiques i de recerca. També es presentarà el portal de la recerca a Catalunya i es parlarà dels sistemes d’informació en els centres de recerca. Una conferència sobre els nous reptes i escenaris en la recerca catalana clourà les jornades.

Les jornades s’adrecen a responsables, gestors i documentalistes dels sistemes d’informació de les universitats i els centres de recerca, i també a investigadors especialitzats.

Informació redactada per la professora dels Estudis CIC, Mercè Vázquez.

This entry was posted in Congressos, Notícies. Bookmark the permalink.