El concurs del 15è aniversari: hi participes?

cameraCom ja us vam comentar en anteriors posts estem de celebració al llarg d’aquest curs.

El primer acte, del passat novembre, es va centrar en la conferència de l’Alfons Cornella i avui us volem presentar el concurs del 15è aniversari.

Al web trobareu les bases legals, així com els detalls que necessiteu saber per participar-hi. En resum, hi ha dues categories: fotografia i vídeo, amb un premi 750€ per cada categoria (cal restar la retenció legal corresponent). El termini és el 27 de març i després s’escolliran els guanyadors amb votació popular fins 17 abril i una segona fase de selecció professional.

“Des que van néixer els Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la UOC, aquests sectors professionals han experimentat grans transformacions. Com a estudiant o professional de la informació i/o la comunicació, com has viscut l’evolució? Quin canvi en destacaries? Volem conèixer el teu punt de vista: posa’t darrere d’una càmera i explica’ns-ho!”

Recordeu que tenim #UOC15infocom

Som-hi!

This entry was posted in Explora la UOC, Notícies. Bookmark the permalink.