L’ofici de professora a través de l’e-learning

GIRAFESLa professora de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), Núria Ferran, explica a nens de P4 i P5 l’ofici de professora en e-Learning. Dins del projecte “Els oficis” la professora dels Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació ha explicat als nens de la classe Les Girafes en què consisteix la feina de donar suport a l’aprenentatge a través de les tecnologies de la informació i la comunicació.  En concret s’ha explicat que a la UOC es pot estudiar a través de diferents dispositius (PC, tablet i mòbil) i s’ha posat d’exemple com s’aprèn l’assignatura d’Arquitectura de la Informació. La presentació de la xerrada la podeu consultar aquí. Informació facilitada per la professora dels Estudis CIC, Núria Ferran i preparada per Sònia R.Prieto, estudiant en pràctiques del Grau en Comunicació.

This entry was posted in Informacions diverses, Notícies. Bookmark the permalink.