Segones Jornades sobre Gestió de la Informació Científica

Institut d’Estudis CatalansUs traslladem la informació facilitada per l’Institut d’Estudis Catalans (IEC) sobre les Segones Jornades sobre Gestió de la Informació Científica.

“Benvolguts i benvolgudes,

L’Institut d’Estudis Catalans (IEC) es complau a convidar-vos a les Segones Jornades sobre Gestió de la Informació Científica (JGIC-2013), que se celebraran els dies 28 de febrer i 1 de març, a la sala Prat de la Riba de l’IEC (carrer del Carme, 47, de Barcelona).

El principal objectiu de les JGIC-2013 és debatre alguns dels aspectes més rellevants d’aquest àmbit, com també presentar i posar en contacte diverses iniciatives dedicades als nous escenaris, tecnologies i agents de la informació científica. Es tracta de generar una visió integral i cooperativa de l’àmbit, més enllà de les àrees més consolidades, i que lògicament són objecte d’un tractament freqüent.

Aquestes Jornades s’adrecen als responsables, gestors i documentalistes dels sistemes d’informació de les universitats i dels centres de recerca, i també als investigadors especialitzats. Les JGIC-2013 s’estructuren en conferències i taules rodones, que reuneixen responsables i experts de diverses institucions: la Generalitat de Catalunya, l’Institut d’Estudis Catalans, les universitats, els parcs científics i tecnològics, els consorcis de biblioteques, les empreses, les fundacions i els centres sanitaris.

Per a més informació podeu consultar la pàgina web de les JGIC-2013: http://blocs.iec.cat/observatori/jgic/jgic-2013/. En aquesta adreça trobareu el programa de les Jornades i podreu formalitzar la inscripció en línia, que és gratuïta.

El termini d’inscripció finalitzarà un cop s’exhaureixin les 200 places disponibles”.

This entry was posted in Congressos, Notícies. Bookmark the permalink.