UOCmeet Transmedia, 17 de gener

UOCmeet Transmedia: Josep Monleón i Jaime Estevez [17/01/13]

Què és UOCmeet? UOCmeet és una trobada periòdica que impulsa la comunitat de graduats de la Universitat Oberta de Catalunya i que compta amb el suport de UOC Alumni. Aquestes trobades són sessions monogràfiques on es fomenta el debat i la participació dels assistents, en un entorn informal, amè, però també amb una voluntat de qualitat i rigor com espai de networking.

El proper dijous 17 de gener tornem a convocar una nova trobada del UOCmeet per debatre sobre ‘Transmedia’, un nou concepte que defineix la distribució d’informació simultàniament a través de diferents plataformes i mitjans i com el consumidor hi accedeix. Ens veurem a l’Espai Fòrum del FAD (Plaça dels Àngels 5-6) a les 19:00 hores.

Els continguts digitals són cada vegada més transmedia, un terme que descriu com els usuaris transiten entre múltiples plataformes, històries i sistemes d’accés. Un exemple és el canvi que significa la televisió connectada a Internet o les noves dinàmiques musicals i editorials.

Trobareu tots els detalls d’aquesta sessió i de les properes a: http://meet.blogs.uoc.edu/2012/12/18/uocmeet-transmedia-josep-monleon-i-jaime-estevez-170113/#more-681

Informació facilitada per Alumni UOC i extreta del web.

This entry was posted in Informacions diverses, Notícies. Bookmark the permalink.