Informació i Documentació de la UOC a la primera posició

La comunitat de graduats d’Informació i Documentació de la UOC és la més nombrosa de l’Estat espanyol.

Segons dades de l’Instituto Nacional de Estadística corresponents a 2010, els llicenciats en Documentació conformaven un col·lectiu de 1.285 graduats a la UOC. Això situa a la UOC en la primera posició pel que fa a llicenciats, amb gairebé el 19% del total dels llicenciats de les universitats espanyoles de l’àmbit.

Segons la mateixa font, en el curs 2010-2011 van iniciar estudis al grau d’Informació i Documentació de la UOC 184 estudiants, essent la primera universitat espanyola per nombre d’estudiants de nou ingrés, amb un 21% del total.

Podeu trobar informació més detallada a:

De-la-Moneda-Corrochano, Mercedes, “Las cifras de la enseñanza universitaria en Documentación en España: 2010”. Anuario ThinkEPI, 2012, v. 6, pp. 13-30.

Informació facilitada pel professor Josep Cobarsí

This entry was posted in Notícies, Publicacions, titulacions and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Informació i Documentació de la UOC a la primera posició

1. Kenneth says:

Caldrà doncs felicitar la UOC i tot l’equip, docent i no docent, per fer aquest Grau tant atractiu.

Felicitats!