Conferència «Preservació digital: noves tendències», a càrrec d’Alice Keefer

En motiu de la seva jubilació, la consultora de la UOC i professora de la UB, Alice Keefer impartirà la conferència Preservació digital: noves tendències el proper 27 de juny a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la UB. L’acte formarà part de la cerimònia de cloenda del curs acadèmic 2011-12.

L’Alice ha estat consultora dels Estudis de Documentació des dels seus inicis, l’any 2000, impartint les assignatures de Fons digitals i Preservació de recursos d’informació digital, autora de diversos materials i professora de la Facultat de Biblioteconomia des del l’any 1996. Amb aquesta cerimònia acadèmica, la Universitat de Barcelona vol acomiadar-la i retre-li homenatge.

L’acte començarà a les 18:00 hores amb la benvinguda a càrrec d’Ernest Abadal, degà de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació. A les 18.05 hores una projecció de les Imatges del curs 2011-12, muntatge audiovisual de memòria del curs. Tot seguit serà el torn de l’Alice, i per concloure hi haurà una copa de cava.

Us animem a acompanyar-la en un dia tant especial.

Informació facilitada per la professora Núria Ferran

This entry was posted in Notícies, Persones and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Conferència «Preservació digital: noves tendències», a càrrec d’Alice Keefer

1. Kenneth says:

Quina bona notícia per als que puguin assistir-hi! Jo no hi podré anar però m’agradaria poder accedir al contingut de la conferència.
    Felicitats i gràcies per tot, Alice, ha estat un privilegi de ser alumne teu.