Jornada Anual Alumni 2012, som més de 35.000

El passat 26 d’abril es va celebrar al CCCB la quarta edició de la Jornada Anual Alumni on van assistir-hi més de 200 graduats. Amb la pregunta “Som UOC. Què fem?” els graduats van iniciar el debat, que també va tractar aspectes com els valors, les qualitats i què poden fer els Alumni.

De les intervencions fetes, destacar el comentari de Neus Flores, graduada en postgrau de Periodisme Digital, per ella “la xarxa Alumni et manté al dia i et permet mantenir la col·laboració professional. Crec que si algun dia la col·laboració dóna fruits empresarials, la UOC haurà de fer esponsorització per donar una empenta a una iniciativa que s’ha gestat dins de la UOC. Això li donaria un valor afegit dins el món empresarial i universitari”.

Després del torn dels graduats, va ser la rectora, Imma Tubella, qui va parlar de la pròpia UOC, dels Alumnis com individus i també com a col·lectiu. Tot seguit, va complementar l’acte una taula rodona per saber com les empreses veuen els graduats i per reflexionar dels valors que aquests hi afegeixen. Durant la jornada també es va anunciar la preparació a curt termini dels òrgans d’Alumni, l’evolució i el futur d’aquesta comunitat.

Per concloure l’acte la rectora va remarcar que “Si volem, podem. Si voleu, podeu. Alumni serà el que vosaltres decidiu que sigui i després d’haver-vos escoltat segur que serà una cosa molt gran”.

La informació ha estat elaborada a partir de la crònica de l’acte feta per la periodista Núria Peraire.

This entry was posted in Relacions institucionals. Bookmark the permalink.