Jornada ISO 30301: una nova oportunitat per a la gestió documental

El passat novembre va entrar en vigència una nova familia de sistemes de gestió, la sèrie ISO 30300, que situa la gestió de documents al mateix nivell organitzatiu que les altres sèries com la 14000 o la 9000.

El contingut de la sèrie i el que representa per a la professió serà tema d’exposició i debat el proper dimecres 18 d’abril, a la jornada ISO 30301: una nova oportunitat per a la gestió documental, organitzada pel Col·legi de Bibliotecaris i Documentalistes de Catalunya, i la Universitat Oberta de Catalunya.

Més informació a: http://www.cobdc.org/jornades/gestio_doc/index.html

Notícia facilitada per la professora Montse Garcia Alsina

This entry was posted in Congressos, Notícies. Bookmark the permalink.

2 Responses to Jornada ISO 30301: una nova oportunitat per a la gestió documental

1. Elias says:

Gracias por la información. Pregunto, ¿No se ha avisado con poca antelación?

2. colle says:

Elias,
    gracias por tu comentario. Controlar el calendario de congresos, conferencias, etc. es difícil y el blog se nutre de las aportaciones del profesorado, consultores y por supuesto de los alumnos. Cuando tengáis alguna información estaremos encantados de publicarla.
    Salutaciones,