Motors en marxa

Després d’un període d’inactivitat reprenem el Docublog: el bloc del programa de Documentació de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Amb una aparença renovada tornem a ser aquí amb la voluntat de donar-vos a conèixer les novetats de la disciplina, oferir informació dels estudis i de les assignatures, així com del pla docent i les mencions, mostrar les innovacions que apliquem a les aules, les activitats fora campus, i tot allò que ens pugui semblar d’interès per a tots vosaltres.

Com a novetats tenim doble versió, en català i castellà, amb un únic clic. Podeu veure una breu presentació dels Estudis i la fotografia de l’equip a “Qui som”; a “Innovació docent” hi trobareu aquelles assignatures que han implementat wikis, blocs i altres eines de programari lliure. A l’apartat de “recerca” hi consten els projectes i grups on cadascun de nostres treballem i col·laborem [esperem poder-ho actualitzar mica en mica].

Volem que Docublog sigui un punt de trobada entre consultors, alumnes, tutors i professors i volem que tots vosaltres en sigueu una part activa. Com ho podeu fer? Doncs aportant comentaris, informacions d’interès, contactant amb nosaltres…i sobretot, seguint-nos!

En breu, començarem a penjar més informació.

This entry was posted in Informacions diverses. Bookmark the permalink.